Fredag!

Goood morgon!!
Hoppas ni har sovit gott. Jag har sovit jättebra men detta ha rvarit en sån natt som har gått jättesnabbt, ni vet det känns inte som man har sovit när man vaknar. Jag hade lätt kunnat sova 3 timmar till för jag är så trött. Tog verkligen ut mig på träningen igår... Så nu får de bli vila från träningen några dagar, kanske spinning på måndag?? Nån som är sugen? Jag vet att Steffie är ;)

Kollar på Montel nu, som vanligt om morgnarna haha, har blivit en liten tradition nu den senaste veckan, det är ganska skönt att ta det lugnt på morgonen..

Funderar på om jag ska köra bil till skolan idag för jag måste ha en massa (TVÅ) tunga saker med mig, min laptop och en fet bok som heter Services Marketing. Jag slutar skolan 14.00 idag sen ska jag och Robert åka och kolla på en lägenhet! Får se om det är nåt... Känns inte som det men det är alltid bra att öva sig på att titta... Så man vet vad man ska kolla efter.

Nää, man får väl sätta lite fart nu... Naawe, lille Theo ligger framför balkongdörren och ser helt död ut, han stirrar rakt upp i taket bara!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0