00:00

Nog är jag lite skrockfull, fick lite rysningar när jag kollade på klockan och den visade 00:00 precis.... Det är ju spöktimmen! Bara för det måste jag ätnka positivt så inte någr aspöken kommer och tar mig. Min spökjägare (Theo) är på "semester" hos mamma. Ja, han jagar faktiskt spöken, eller man kan i varje fall tro att gör det för ibland yrar bara rundor, eller så sitter han och stirrar rakt in i en vägg. Han brukar även sitta och titta ut genom balkongfönsterna och ibland börjar han morrar även om där inte är nån eller på kvällarna när det är mörkt, då sitter han på helspänn och stirrar åt ett och samma håll. Det är en konstig hund ;)

Jag har tvättat ikväll, känner mig duktig ^^, Hämtade precis upp tvätten och nu pratar jag med Angela... Är jättetrött, sov ju bara 4 ½ timme inatt haha. Klantigt av mig va? Pratade med Angela igår i nästan en timme, eller var det idag? Klockan var no över 24. Som det kan gå. Vet itne hur länge jag ska sova imorgon. Det kanske är bättre att fixa allt jag ska på morgonen och sen vila på eftermiddagen innan jag ska till dansen... Två danslektioner imorgon så jag måste vara utvilad!
Tror vi avrundar här!
Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0