Vårt hem är en flyttkartong!

Ja, ojojoj vad vi har varit flitiga idag. Mamma har varit här och hjälp oss att packa ner en massa. Nu har vi packat ner alla glas utom vinglasen, finservisen, vardagsporslinet, har bara lämnat kvar några tallrikar, bestick och plastglas i köket. Så det enda vi har kvar nu är badrumsartiklar, städgrejer,lakan, dukar, gardiner, kläder.... Iaf så är ju glaset det jobbigaste att packa men nu är det i princip klart :D Känns sååå bra och jag hoppas att denna veckan går fort. Längtar tills vi har nycklarna så vi kan flytta dig. Sen ska vi köpa tapeter till hallen och sovrummet, och lila gardiner till datorrummet, mot Roberts vilja :) Det ser för hemskt ut här hemma nu, fullt med karotnger överallt, hela 12 stycken varav 11 är fulla med saker :S Vi ska ju inte glömma kartongerna i källaren heller...Men nu får vi ju större plats haha.

Var i skolan innan idag, vi skulle ha föreläsning 14-16 där de skulle introducera en datoruppgift som ska lämnas in nästa vecka, föreläsningen var slut 15.00... Kändes det lönt? Allt stod klart och tydligt i uppgiften, jag, Emilia och Axel bestämde oss för att åka hem och sen träffas tidigare imorgon. Så vi ska ses 12 och jobba med uppgiften då, sen har vi föreläsning till kl 16 men jag måste gå senast 15.00 annar hinner jag inte hemom innan dansen, måste äta! :P

Nu ska jag renskriva protokollet från förra veckans styrelsemöte!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0