Tisdag

Hur mår ni allesammans? :P Idag är det riktigt ruggigt ute... Var alldeles fuktig när jag kom fram till campus idag, blää. Hatar sånt här väder men man får lära sig att leva med det om man bor i Skåne. Vi kan väl säga att vinterna är kommen nu, den skånska vintern. Dom kunde väl startat upp en Campusbuss som bara gick mellan knutan och bussen. Det hade säkerligen lönat sig med tanke på hur många det är som går den sträckan, för det är inte roligt att gå där när det regnar och blåser från sundet, uuusch.

Föreläsningen idag var ju nåt speciellt! När föreläsaren började prata och alla blev tysta hörde man ett brummande ljud. Efter en stund kom vi fram till att det kom fårn högtalarna så vår lärare försökte stänga av dem men han var mindre teknisk så det gick inte så bra. Istället fickvi under den första hälften av föreläsningen lyssna till detta brummande ljud. Mitt i alltihopa hör vi att  någon pratar, sedan hörde man ambulansen och skrapande ljud. Det är alltså någon lärare som har vandrat iväg med headsetet som hör till salen. Smart gjort ;) Till slut kom en nisse och stängde av högtalarna men all denna störning bidrog till att jag inte fick in nåt av det han sa idag. Så det blir till att läsa i boken idag!

Ikväll blir det dans med Steffie, ska bli naaajs, sen får jag träffa Robert, han kommer hem från Malmö ikväll! Nu ska jag slappa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0