Söndag - morgon

God morgon!
Jag har inte sovit alls bra inatt... Grannarna hade fest från, vad ska vi säga, nio igår morse till sent inatt. Jag vet faktiskt itne när de slutade men det tog iaf tid att somna. Vi fick skruva upp volymen på tv ordentligt för att kunna höra. Helt sjukt var det, inte lätt med betongväggar kan jag lova!

Jag har varit uppe i ca en timme nu, har hunnit gå med Theo och ätit en tallrik yoghurt, vi har typ ingen frukostmat hemma :P Ingen orkar handla. Robert åker till Malmö idag sen ska han stanna där till tisdag så jag tänkte snylta hos mamma lite, flytta dit där några dagar.. Då slipper jag köpa mjölk, smart va?

Ska försöka plugga lite mer idag, ta igen det jag missade på lektionen ifredags, och titta på Desperate Housewives! Senare i eftermiddag ska jag hem till mamma och äta tårta, det är ju fars dag. Ska ringa pappa också och fråga hur länge dom är kvar i stugan, kanska kan äta middag där ;P Man får inte vara dum. Hihi. Nu drar jag! Hörs senare!


Vi vet hur man har roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0