Produktiv dag!

Hej hopp!
Jag har pluggat heeela dagen... Sen har jag även lagat mat, det blev pastagratäng. Vi gjorde två olika, en med broccoli, prinskorvar och paprika och i den andra hade vi paprika och fetaost :9 Så nu är jag mätt och belåten. Ska plugga lite till sen ska jag köra till dansen. Två danslektioner idag, först jazz där vi ska börja på en ny koreografi och sen är det streetdance, så var denna dansveckan över :( Vill dansa fler gånger per vecka men det får bli till våren.

Robert har tagit upp flyttkartonger från källaren, vi har bara fem tomma så vi måste ragga bananlådo på matöppet, Robert ska få göra det ikväll. En annan sak vi efterlyser är dagsidningar, så om ni prenumererar på någon sådan, SPARA TILL OSS :D Vi har hur mycket glas och porslin som helst som ska packas ner. Lika bra att börja redan nu, vi ska börja köra dit saker om två veckor ju. Hoppas tiden går fort :D Sista rycket med redovisningen nu ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Halloj Madde!

Ledsen för din skull! Hoppas det känns lite bättre snart.



En annan sak var att Robban kan ta med sig några flyttkartonger från oss när han kommer nästa vecka. Och ev någon gammal Sydsvenskan. ;)

Ha det bra!

KRAM Jen

2008-11-08 @ 09:38:10

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0