Ömma knän!!

Jag kom hem för typ två timmar sedan, idag har jag varit hemifrån i hela 13 ½ timmar! :O Körde till jobb kl 7, jobbade 7.45-16. Sen åkte jag hem till pappa, åt middag där.. Jag var jättetrött innan jag skulle köra till träningen så pappa gjorde capuccino till mig. Jag gjorde en upptäckt i badrummet, dom nördarna har skaffat en automatisk tvåpump! Man håler bara handen under så spottar den ut lagom mkt tvål och piper när den är klar, inget kladd alls. Super men kanske lite onödigt? Han ska antagligen ha den som "Sista-minuten-julklappstips" i butiken.

Dansen idag gick super :D Är heeelt slut i kroppen nu men det är så det ska va! Bara fem danslektioner kvar denna terminen :( Buhuuu, sen är det juluppehåll! Föra veckan började vi med ett steg där vi går ner på knä, idag körde jag fullt ut så jag gick ner på knä alla gånger. Jag lovar att jag kommer få blåmärken på knäna haha. Hinner/ tänker inte  på att dämpa "fallet" med fötterna så jag drämmer ner dem i golvet :P

Imorgon ska jag gå upp tidigt för att plugga sen ska vi skaffa lite fler flyttlådor. På kvällen ska vi förhoppningsvis åka till Lund för att titta på en matgrupp till vardagsrummet. :)

Nu ska jag kolla på Greys :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0