Natti natti

Har precis kommit hem från stan. Vi har varit och ätit på Asia kock med Niklas och Louise. Mongolisk buffé, mycket gott. Första rundatog jag lite för lite, maten krympte ju till en tredjedel när de tillagade den. Verkligen något att rekomendera om ni inte har testat det. Sedan gick vill till Hamnkrogen och satt där en stund. Nu är vi hemma, körde dit,skönt. Jag ska snart gå och lägga mig, är mega trött!
Imorgon ska jag träffa Malin på Väla. Ska kolla lite grejer där och fika. Förhoppningsvis blir det lite mer plugg imorgon, hade inte riktigt energin till det idag. Gjorde bara två uppgifter ;/

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0