Imorgon :D

Imorgon bär det av till Åstorp och vi blir ÅSTORPSBOR, hur hemskt låter inte det? ;D Nej men allvarligt talat ska det bli riktigt skönt, slippa tänka på att man måste ha bilen på stationen varje gång man ska till stan.. Kommer ju bara kunna gå eller cykla till tåget nu! Dessutomblir det närmre till stan, jag kommer bo jättenära min hönaböna AGDA (Malin). Kommer dock inte bli en massa uppdateringar här i bloggen om jag inte bloggar från skolan då vill säga. Telia påbörjar flytten av internet, tv och telefon nästa fredag (28:de) vilket kommer ta ca 8 arbetsdagar (ARBETSdagar) för internet!! Okey, jag ska blogga från skolan och lägga in bilder på vår fina laxrosa sovrumstapet. Jaa, vi hoppas verkligen att Bosse vill tapetsera sovrummet innan jul! Jag ska råplugga lite nu för sen kommer mamma och Bosse för att hjälpa oss med det sista inför morgondagen. Allt ska vara fix och klart imorgonbitti. Jag lär få gå upp kl 6 imorgon :S Måste ju fixa mig lite för åker väla alla badrumsartiklar ner i lådor :S Lite läskigt detta. Ska tömma alla garderober idag, skruva i sönder möbler, lägga ner alla lådor i mammas och Bosses bilar..

Igår var vi Lund och tittade på ett bord, vi la handpenning på det så vi ska hämta det i helgen :D Det är ett IKEA Bjursta bord, svart, med 4 Linnéastolar från jysk.. Så nu har vi plats att bjuda hem en massa folk :P

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0