Gooood morgon!!

Idag är det måndag vilekt innebär dag ett i min helvetesvecka!!!

OMG vad min blogg har blivit negativ, jag borde ju vara hur glad som helst nu när vi ska flytta, visst det är jag men jag får ångest av hur mycket jag ska göra denna veckan. Idag ska jag bara plugga fram till fyra typ.. Sn sk ajag ta ner alla gardiner och kanske packa de sista glasen. Ska tvätta idag också, gardiner osv. Måste ju utnyttja torkrummet så länge vi kan :P Vi ska försöka hinna med att tvätta soffklädseln innan vi flyttar men det betyder en dag utan soffa hmm...  Nu ska jag inte tråka er längre. Top model är slut så nu ska jag plugga!


Jag & Anna på hennes student. Jag var lite trött efter att jag hade gått upp kl 6 på morgonen haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0