Goood morning ?!

Idag skulle jag gå upp 0620 för att kolla på Nalle Puh haha me jag fortsatte sova, gick väl och la mig lite för sent... Vi kollad epå Step up 2 men jag orkade bara en timme så jag somnade vid halv 3 ;O men iaf, sov till 10.30 idag! Jag fattar itne vad det är med mig, jag som brukar vakna senast 8 sover nu till 10 varje dag :S Jag msåte gå och lägga mig i tid ikväll så jag är utvilad till tentan imorgon. Sen är det jobb imorgon med, 15-21, på lördag ska vi jobba hos pappa, både jag och Robert, för då är det julskyltning :D Så om ni har ägarna förbi Landskrona imrogon får ni gärna komma inom på Expert och säga hej :D

Idag ska jag lämna nycklarna till lägenheten i Kvidinge, konstig känsla, men bra. Idag har jag även invigt vår nya telefon, eller iaf numret. Den första personen jag ringde var mamma! Haha. Jag glömde riktnumret först så då kom jag inte fram så jag fick ringa igen, aja klant.

Nu ska jag läsa lite om agentteori tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0