;(

Är fortfarande vaken... Vet inte vad jag ska göra, har kollat lite på greys. Robert var iaf snäll nog att gå och hämta den sista tvätten i torkrummet!

Imorgon ska jag sova ut och det ska bli skönt! Sen blir det väl en promenad med Theo, fixa till sig, plugga lite, äta och köra till jobb lite efter två. Jobbar 15-21 imorgon, hoppas det kommer gå fort men det gör det nog! Har inte haft det passet sedan i somras men vad jag minns är det en br atid, jobbade nästan bara den tiden då. Ska nog logg ain och se om det finns några lediga pass nästa vecka!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Angela

Naaw! Lille Dick :( Ring mig om du vill prata gumman ! Puss puss

2008-11-08 @ 18:44:51

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0