Avslappningshelg

Denna helgen ska jag bara ta det lugnt, plugga och ladda inför nästa vecka eftersom vi då kommer ha fullt upp! På tisdag blir det jobb 7.45-16, på fredag flyttar vi (!) och på lördag ska jag jobba 11-21! Mamma hämtade mig efter skolan idag.. Jag och Emilia var på en tidig lektion (9-12) sen var vi på Väla, jag tittade på löparställ på stadium så jag ska kolla på några andra ställen med.. Hittade ett ställ från soc, det är rosa och jättefint :D

Nu ska vi fortsätta med vår slappekväll, har redan sovit två timmar på soffan, det var sååå skönt!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0