Tisdag

Goood morgon :D

Underbart väder ute idag. Hoppas att Robert inte har smittat  mig med något nu... Ååh.. Han är hemma från jobb och ligger bara i sängen och har ont. Jag vet inte vad jag ska göra?? Han vill inte ha nåt heller...
Jag ska iväg och jobba idag, är så orolig för att jag ska bli dålig när jag är iväg. Men det kansek inte äns är något som smittar? I vilket fall som så måste jag göra en massa på min essä nu för om jag blir sjuk kan jag ju inte det sen. Detta är jobbigt, jag som har spy-fobi, det är därför jag går och tänker på detta hela tiden nu.

Trevligt inlägg btw ;) Nu ska jag läsa och skriva!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänkte börja igår men så skulle vi ha kakor på gympaavslutningen så det sket sig. Började idag tillsammans med en kompis. Lättare att ha lite pepp då första dagen är jobbig :P

2008-05-06 @ 13:12:50
URL: http://jennysofi.blogg.se/
Postat av: Steffi

Ingen fara gummsan :) Hoppas du inte blir sjuk nu iaf och hoppas robert blir bra snart. du får inte missa onsdag! vi hörs <3

2008-05-06 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0