Nya tag

Nu är äntligen den sista essän inlämnad och vi kan lägga all energi på projektarbetet. Idag stannade vi kvar efter föreläsningen och pratade om vad vi sill ha ut av arbete, bestämde lite inför intervjun osv. Hoppas nu bara att vi får intervjua någon på det stället vi vill annars får vi ha en plan B.
 
Jag var hemma vid kvart i 4 idag, gjorde spaghetti och köttfärsås till middag. Mamma åt också här eftersom hon kom hit och lämnade Theo. Hon skulle åka hit här vid 12 och gå ut med honom eftersom varken jag eller Robert va hemma men hon tyckte väl synd om honom så han fick åka med henne hem. Haha :P Min hund är allt bortskämd.

Är hemskt rött nu så jag ska bara ligga i sängen och titta på Gossip Girl. Imorgon blir det jobb från16.00-20.00, länktar tills jag får de nya tiderna - 13.00-17.00.

Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0