Måndag

God morgon!!
Hur är det idag? Jag mår faktiskt inte prima idag, funderar på att stanna hemma. Jag har ont i halsen, huvudet och känner mig allmänt dålig. Men jag väntar etta tag med att bestämma mig för vi ska inte ses förrän 12 i skolan. Det är gott om tid så jag kansek mår bättre snart.
Jag fick lite d¨ligt samvete när jag fuskade igår :( Men ajg ska göra så gott jag kan resten av veckan. Det kan ju iaf inte vara helt lönlöst att bli liiite nyttigare, jag blir ju trots allt en hel del nyttigare :P Haha.

Vad hände igår då? Jo, vi städade lägenheten så nu är här jättefint, sedan kom Markus hit, vi var och handlade grönsaker m.m. till mig sen stack vi hem här. Robert och Markus spelade Super crazy guitar maniac ... Sen kollade vi på film och efter det blev det mat. Det var då det gick dåligt för mig. Men jag åt inte så mycket ;) Förlåt till mig själv.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0