Lördag

Goooood morning!!!!!!!!!!

Samma som igår, Robert körde till jobb vid 4 imorse, sedan gick jag ut med Theo. Han somnade inte förrän ca kvart över 5... Tur att han inte har dessa tiderna nästa vecka, det hade jag nämligen inte klarat av. Theo går bara runt och piper, eller så ligger han i Roberts säng och piper. Den hunden är verkligen kär i Robert... Resultatet av två oroliga morgnar är en extrem trötthet. Har legat på soffan och halvsovit i ca 2 timmar nu så det känns iaf lite bättre.

Idag kommer först mamma och Bosse hit, Bosse ska sätta upp vår nya hatthylla, spegelvägg, väggspegel, tavlor o annat smått och gott. Igår köpte jag och mamma 11 meter gardintyg till vår balkong. Mamma ska sy för jag klarar inte det, finns inget tålamod. Hehe. Tur man har morsan. :P

Vi köpte en matta igår. Det blev riktigt snyggt, den gjorde verkligen stor skillnad på vårt vardagsrum!! Vi är helnöjda :D

Vid tre-fyra tiden kommer Johannor hit och våldgästar oss. Detta kommer bli en niiice dag.

Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0