Hallo!

Det har hänt en del de senaste dagarna, bl. a. så har jag fått en bil, jag har världens bästa morfar ^^, Jag har tyvärr ingen  bild på den än men det är iaf en vit VW Polo, den är jättesöt.
    Igår blev vi klara med vår projektrapport, nu är vi i princip klara med första året på universitetet. Jag kan inte fatta det, och det är även två år sedan vi var på bal. Detta är helt sjukt, såna här dagar känner man att man börjar bli gammal, haha. Jag hatar alla studenter förutom min egen. :)
    Idag är både jag och Robert helt lediga så vi tänkte laga lite god mat idag. Vi kanske till och med går ner på gräset och grillar kotletterna idag? Det hade varit supermys! Sen ska jag även göra bananpaj. Mumsfillibaba :D Jag  lägger upp receptet snart. Nu ska jag titta på Oprah. Jag älskar lediga dagar! Tänkte springa en runda också idag, nu ska vi bli vältränade! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0