Grillning på gröningen = sommar

Igår var det en riktig sommardag. Jag hade shorts, linne och sandaler. Riiiktigt nice väder :D På kvällen åkte vi inte till stan, hämtade vår nya dammsugare hemma hos Johanna sedan körde vi för att möta upp Johan och Markus x 2 på maxi. Köpte korv, hamburgare och tillbehör sedan stack vi ner till gröningen där vi grillade. Hade lite problem med elden :D Haha, det brann lite för mycket men det gick bra ändå. Åt tills jag nästan exploderade ^^, Jättegott :D När vi var klaradär körde vihem ill Mackan och kollade på film.. Eller ja, dom kollade på film, jag sov :)

Lite fy på mig igår för jag skrev inte mer på essän sen... Fast jag skrev ju ändå en hel sida igår ;P Hehe. Har skrivit klart teorin nu så jag har väl ungefär halva analysen kvar och sedan diskussionen. Blääää. Hatar skolan nu!

Nu ska jag spela nåt meningslöst spel på blip. Ska träffa Jenny och Linda vid 12. Vi ska nog äta glass i hamnen eller nåt. Ha en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0