Fredag

God morgon!!
Uppe med tuppen :D

Jag har varit uppe i ca en timme nu och jag är sjuuukt trött. Robert väckte mig 04.00 inatt innan han skulle till jobb. Jag trodde att Theo skulle sova vidare när Robert hade kört, men nej. Han satte sig vid Roberts sida av sängen och började piiiiipa. Åååh, upp gick jag och ut med hunden. Jobbigt värre. Som tur va kissade han direkt så jag slapp gå så långt men det var ändå tillräckligt för sen kunde jag inte somna om ;/ Låg i sängen och vända och vred mig i säkert en timme. 06.45 ringer kllockan, det var dags för tvättstugan igen! Blää, Fortsätta där jag slutade igår. Måste ner dä rigen och starta den sista maskinen 40 grader... Tvättar ju ett av kuddfordralen till soffan för Theo lämnade en liten prick där igår. Så kan det gå när bebis blir glad! Kommer upp lite bilder sen innan jag sticker till Väla med mammi. Vi ska förresten köpa ny dammsugare haha, jippiii :P Har ju Roberts mammas gamla men man behöver ordentliga grejer när man har långhårshund kan jag ju säga. Det blir antagligen en sån Electrolux som är tyst, vilket jag inte håller med om (mamma har en sån). Jag har skickat iväg ett mail till pappi nu så han ska kolla vilket pris han kan köpa in den för.  Det var allt för mig, tvätten kallar!! *not* ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0