Fredag :D

Jippiii vad vi är glada. Pengar på kontot och skulden har ökat ytterligare några tusenlappar ;)

Idag ska jag och Kattis sitta och skriva så fingrarna glöder, hon kommer hit vid 10. Vi ska försöka bli klara med vår analys så vi kan börja på diskussionen på måndag. Ellen och Sanna kunde inte vara med idag. Stackars Ellen ska ju opereras så vi hoppas det går bra för henne i L-a idag.
Jag tycker lite synd om mig själv för jag har blivit sjuk så idag ska jag hinka i mig grönt te för jag hade ju tänkt träna dansaerobic imorgon förmiddag. Ohja, morgondagen, jag längtar, det blir paarty hos min snäcka :) Jag och Robert ska till Väla och köpa present + dricka idag. Har ni nåt tips på vad jag ska dricka imorgon? Tror inte jag pallar cider haha.Det blir man ju bara tjock av (iaf tillfälligt tjock, och mätt som en ballong). Blää, palla :D

Denna veckan har jag bara varit i skolan, i förrgår satt vi på Waynes hela dagen. Jag skulle tränat dubbelpass på eftermiddagen men dom ringde från jobb så jag jobbade ist. Pengarna behövs ;) Igår var jag på jobbintervju, receptionist på Stenkvist's som ligger här i Kvidinge, 3 minuters gångväg från oss. Det gäller ett vik. vecka 27-29, men jag får se.. Jag hoppas ju att jag kan få jobba mina 16 timmar per vecka på sreg. Om jag tar det på Stenkvist kommer jag inte kunna ta ut Theo på dagen för min längsta rast kommer vara 30 minuter och mamma och Bosse kanske åker på semester då så dom kan inte ta ut honom isf...

Jag sitter och tittar på Nyhetsmorgon på tv 4 nu, de intervjuar Leif GW Persson, han äger haha. Så jävla grym, och dryg, men det är ju vad som är roligt med honom. Professorer......


Nu ska jag skriva inledning till vårt arbete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0