Enligt tidsplanen

Då var vi ifatt igen :D
Kattis kom hem till mig vid 10 igår, först satt vi och snackade en mass aoch drack sen började vi skriva. Vi fick gjort en heeel del, mer än vi har gjort på länge, tillsammans i hela gruppen. Det går alltid mkt fortare när man bara är två.
Vid 18-tiden var vi äntligen klara, då körde vi till Väla, jag, Robert och Kattis. Alla skulle på sytemet :P Jag fick visa leg, som vanligt. Och jag kan lova att tjejerna som stod framför oss var ett år yngre än mig men dom behövde inte visa leg. Så orättvist :P Sen köpte vi present till Angela och Johan. Det ska bli så kul ikväll! Jag ska bara ladda upp hela dagen idag.. Haha :P Robert är iväg och jobbar nu mennär han kommer hem ska vi taTheo i bilen och köra hem till mamma och Bosse, sno deras bil och köra till stugan för pappa är där. Tänkte ta ut Theo i skogen så han blir trött nu när mamma ska va hundvakt.

Detta blir en bra dag :D

Nu ska jag titta på Gossip Girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0