Dagbok

Idag blev jag faktiskt lite ledsen i ögat för det var iiingen som hade tid med mig idag, tror alla var bakis ;D Men iaf, Johan och Markus kom hit vid 13-tiden sen körde dom och Robert till stan och käkade m.m. medans jag var kvar här hemma heeelt ensam. Jag började kika lite på vad jag ska göra till essä 2 sen körde jag hem till mamma. Det har ju varit pisseväder (därav ingen balkongbild, kommer imorgon). Vi fikade lite hos mamma sen bestämde jag att jag skulle göra moussaka ikväll så vi körde till klippan och köpte kryddor. Mamma var snäll och betalde, sen gav hon mig 300 kr bensin :D TACK!! Jag körde hem och var hemma vid 18-tiden, då hade Robbert kommit hem så han var ute och gick med Theo och jag gjorde mat. Det blev riiiktigt gott, ska lägga upp receptet här imorgon :9 Den tar ca 1 ½ timme att göra men det är det värt!

Ikväll har jag tvätta, blev inte riktigt klar så jag bokade kl 7-10 imorgonbitti så jag kan tvätta klart då, så får tvätten hänga över natten med.

Nu sitter jag här och myser med Ramlösa Päron & Citronmeliss. Robert nannar kudden för han börjar jobba 05.00. Usch :P Mamma kommer hit vid 10, vi ska till Väla och Ikea och köpa tyg. Hon ska sy gardiner till vår balkong. :)

Nu ska jag spela på jesper.nu

Ha en trevlig kväll/natt!

Pusshejs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0