Tisdag

Seg-dag
Sov till 11 idag :S Heeelt sinnes. Vi har precis ätit frukost och Robert var tvungen att köra till jobb direkt. Nu är allt fel hehe. Jag som är van vid att sega på morgonen måste snart ställa mig och laga mat för annars ahr min älskling ingen matlåda imorgon. Jag ska köra till jobb om två timmar och 40 minuter. Innan dess ska jag även hinna duscha, gå med Theo, platta håret och göra vid mig. Jag måste även diska och plocka undan. Öööh va jobbigt det blev, men jag är glad ändå :)

Vad händer på midsommar?

Kommentarer
Postat av: Sanna Grynfeldt

Hej, Vad söt din blogg är! , Förresten om du vill läsa en novell eller Vinna två Parfymer från Yves Rocher, kika in hos mig. :)

2008-06-17 @ 12:53:22
URL: http://topnoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0