Mitt sommarlov i bilder

Har äntligen hittat min sladd till mobilen :D Jag har letat hur mkt som helst och igår när jag öppnade lådan låg den överst :S Samma låda som jag  letat i X antal gånger den senaste veckan.....

Jag och Robert var i stugan en dag :)


Theo åker bil !


Jag och Natasha var på stranden i onsdags. Här sitter Natasha och väntar på mig när jag tar ut pengar på Jönköpingsgatan. Det är jag i bakgrunden :P


På stranden fann vi en ny vän, nämligen nyckelpigan Oscar. Han är orange och har 7 prickar, alltså är han 7 år gammal (?)...


Världens bästa pojkvän! Och nu har han lagat baslådan i min bil, efter mycket tjat fårn min sida... :P Fast det var bara en sladd som behövde spännas... Denna bilden är också från besöket i stugan.

Kommentarer
Postat av: Natasha!!!

Hahaha vad roligt. Undrar vad Oscar gor nu...?

Halsningar fran Taiwan!! :P

2008-06-16 @ 15:57:15

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0