Midsommar

Vår första midsommar tillsammans har varit jättemysig :) Maja och Ivan var här igår, vi bjöd på varmrökt lax med romsås och nypotatis. Senare på kvällen körde vi hem till mamma och Bosse, Maria var ju där :D Där åt vi tårta.
Idag jobbar Robert men inte sörjer jag för det! Jag körde och hämtade Maria sen körde vi till mamma så Maria kunde låna hennes symaskin för att sy upp mina jeans, det är bra med en personlig skräddare ;) Vid 13-tiden körde vi hem till mig, dock utan Theo, han ville stanna kvar hos Tova. Vi satt och fikade på balkongen när det pisseregnade men vi tände en massa ljus så det blev riktigt mysigt där ute. När det var uppehåll gick vi till affären för att köpa hamburgerbröd, hamburgare blev det till middag alltså.

Jag kom hem för en liten stund sedan, har lämnat Maria och hämtat Theo hos mamma. Jag och mamma började på mina gardiner till balkongen. Vi har klippt till alla längderna (sammanlagt 11 meter!!) så u ska det bara sys, sys, sys.... Jag fick helt plötsligt ett sug efter att sy på symaskin så tro det eller ej men jag ska faktiskt hjälpa till att sy. Haha :P

Nu ska jag kränga chips och kolla på Greys resten av kvällen. Vad gör ni ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0