Helgen

Har inte suttit vid datorn på hela helgen för vi har inte varit hemma. Vi gick upp kl 5 i fredags morse och kl 6 körde vi mot Åtvidaberg. Gjorde några stopp på vägen, bl.a. McDonalds i Ljungby där vi åt frukost, McMuffin - sjukt god :) Vi anlände till Åtvidaberg vid halv 12 då Annas mamma mötte upp oss och gav oss nyckel till Annas lägenhet. Sen gjorde vi vid oss snabbt och sen gick vi med Annas bror bort till skolan. Det började blåsa och bli molnigt men vi klarade oss utan regn. Snacka om att man kände sig gammal när man såg alla studenterna hehe. Tänk att det är 2 år sedan nu! Aja. Efter hela alltet blev det mat på Åtvidabergs hotell, buffé. Jag åt som en häst, där var kallskuret, potatissallad, pastasallad, vanlig sallad. Mmm... Efter maten gick jag och Robert med Annas familj till hennes bror där det bjöds på dricka och godis. Annan var på studentmiddag och vi skulle möta henne på efterfesten senare men den sög tydligen så alla gick till ett uteställe som hette Gruvan (sicket namn :S ) Haha. Jag och Robert orkade inte stanna så länge så vi gick hem vid 12. Igår åkte vi och tittade på Bergs slussar, åt glass och spelade minigolf. Sedan lagade jag middag, min specialitet - speghetti och köttfärssås. På kvällen gick vi ut i Linköping, där träffade vi även Joseph och hans kompis Andreas. Det var riktigt skoj men Anna var trött efter en veckas festande så vi åkte hem vid 2. Idag sov vi ut,, gick upp vid 11. Vi körde från Åtvidaberg vid 13- tiden och kom hem vid 19-tiden. Vi gjorde många långa stopp på vägen hem. Bl.a. så stannade vi på Mobilia i Mantorp för vi hade hittat billiga kaffekoppar där (Höganäs keramik) när vi körde upp i fredags så idag köpte vi dem samt fler BodaNova glas.

Nu ska jag sova, är lagom trött :P Lägger in bilder imorgon....



Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0