Snabbmatslandet

Jag har jooobbat idag :P Men innan det han vi med en hel del. Vi var en runda i stidsvig, vattnade och klippte lite gräs. Sen körde vi inom Elfdalen och åt glass :) Vi var värda det efter hårt slit haha.

Robert hämtade mig efter jobb och var hungrig som en häst så det blev en runda till donkan, fy på mig. Har blivit lite för mycket skräpmat den senaste tiden och jag känner att jag är trött och börjar må lite dåligt pga det, får bli ändring på det nu... Snabbmat borde inte få va så lättillgängligt, det borde finnas nån kvot att man bara få äta en viss mängd under en tid :P Vad säger ni om det? Vad tycker ni om snabbmat, hur ofta äter Du snabbmat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0