Jobb, jobb, jobb

Usch ja, jag hänvisar till föregående inlägg haha :P

Idag är en ny dag och jag borde inte vara nervös för när jag gick därifrån igårkväll kändes jobbet enkelt, men nu är en ny dag och jag har hunnit stressa upp mig själv lika mycket som igår vid denhär tiden. Snacka om ångest. Men man ska väl utsätta sig för det man är rädd för? Det är väl så rädslan försvinner? Jag förstår inte varför jag ska drabbas av denna jobbångest. Om jag väger detta mot ångesten jag känner för skolan i september så försvinner skolångesten (1600 sidor, har jag nämnt det?). Det kanske är därför som jag får sånhär ångest för jobb, för att den ska ta bort sklolångesten och stressen över skolan? Så känns det faktiskt nu, som att skolan är typ det bästa i världen haha :P Nje, jag ska jobba idag, imorgon och på lördag. På lördag ska jag träffa Natasha, vi ska gå på festivalen. Sen nästa vecka jobbar jag tisdag, torsdag och söndag. På måndag kommer Emilia :D och på onsdag ska jag äta pizza med Madde. Sen ska jag även till Malmö med min styvsyster en dag :) så jag har ju saker att se fram emot... Låt bara tiden gå snabbt idag!

Grattis på namnsdagen mamma och alla andra som heter KRISTINA!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0