City Gross-girl

Haha yeah! Ska dit på nån sorts introduktionsmöte imorgon kl 10. Iih va jag kommer va nervös! Jag, på city gross liksom. Vi hoppas att detta kommer gå super :D Det är tydligen jag och en annan tjej som ska börja samtidigt så jag hoppas att den personen också kommer va där imorgon.
Det positiva med det hela är ju att jag kommer jobba nära Steffie så jag har ju nån jag känner i närheten :D

Idag är det iaf  min sista dag på smart safety, tror jag... Känner inte för att sitta inne på ett kontor idag när det är så fint väder ute, vill till stranden. Ska åka hem till mamma och sola imorgon efter City Gross.

Nu ska jag göra nåt vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0