The pregnant man

Sitter och kollar på The pregnant man på kanal 5 nu. Jag vet inte vad man ska säga om det... Det är väl deras eget val, barnet kommer att få en mamma och en pappa men jag förstår ju de som tycker att det är fel. Han har ju valt att sluta vara kvinna och bli en man istället. Så varför ska han då ha en kvinnoroll nu? Sen samtidigt kan det ju bero på andra saker att "mamman" i familjen inte föder barnet. Han kan ju fortfarande göra det... Usch förvirrande men samtidigt underhållande att se på.

Jag läste precis på Kanal5.se paret väntar sit andra barn, och att det är Thomas som bär på det igen!


Update
Även om hans fru inte kan få barn så går det ju att lösa genom provrörsbefruktning, de hade ju ändå kunnat ta av Thomas ägg. Det hade varit mer naturligt, tycker jag iaf!  Vad tycker du?




 Vad tycker ni om att en kvinna som bytt kön till man ska föda ett barn?





Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0