Ojojoj, helt slut!

Jag som skulle gå och lägga mig senast 12 ikväll. Har ju en lång dag framför mig. Först ska jag i skolan 10-12 sen hämtar mamma upp så åker vi till Ullared :D

Idag har jag varit på julbord med jubbet. Vi turade med scandlines båt Tycho Brahe. Riktigt trevligt, jag och Cassandra skrattade mest hela tiden :P Kommer bilder imorogn eller nåt.. Beror på när jag är hemma. Ska på julbord på torsdag igen så jag måste ju packa kläder imorgon kväll för jag åkerdirekt till pappa efter skolan på torsdag och stannar till fredag.

Ska gå och duscha nu sen blir det bingen! ♥

Kommentarer
Postat av: niki

åhhh jag älskar ullared :D tyv'rr måste man vara där rätt tidigt , hehe myyyyycket folk :/

2008-12-04 @ 20:07:22
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0