Lussevaka!!

Vad händer ikväll då? Ska alla ut och supa skallen av sig ikväll? ;P

Jag och Robert ska på Filmstadens lussevaka.. Ska va där redan vid 22 då det är onumrerade biljetter i år av någon konsig anledning, mycket jobbigt ;/

Idag stannade jag hemmafårn skolan, vi hade en lite jobbig morgon... Theo väkte mig vid 7, jag gick upp på toa o lite så, hanv ar helt lugn hela tiden men helt plötsligt precis innan vi skule gå ut spyr han! Han spydde tre gånger.. Sen gick det någon timme och så var det dags igen. Sammanlagt 7 gånger från kl 7-11. Min stackars lille vovve :( Resten av dagen har jag pluggat! Är lite trött nu hehe. Man borde kanske sova haha. Aja, det löser sig. Vi får hoppas att det är bra filmer så man håller sig vaken! Har laddat upp med en massa Hustler (heter det va? :P ) och gooodis!!

Igår var jag duktig och pluggade efter skolan, senlagade jag mat. Det blev baconlindad kycklingfilé med potatisgratäng, grönpepparsås och tomatsallad!

Kollar lite smått på Idol nu. Har ju inte alls följt det men kan redan nu säga att min favorit är Kevin. Vem tycker ni ska vinna idol 2008?

Ska göra något annat nu... Har en timme att ta död på. Platta håret kanske? :P

Trevlig kväll, och ta det lugnt ni som ska ut i dimman ;)

Kommentarer
Postat av: steffi

jag vet. jag har snart lov snutt. får komma och hälsa på er i den nya lägenheten! :D puuss

2008-12-14 @ 14:50:56
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0