Lille Theo är sjuk :(

Usch ja, lille, lille Theo är sjuk och han har varit det sedan i fredags. Det började med att han väkte mig kl 7 på morgonen men han var cool lugn så jag gjorde vid mig i lugn och ro. Sen hör jag plösligt att han börjar hulka sen spyr han en gång, sedan en gång till och slutligen en tredje gång... Det upprepades flertalet gånger fram tills klockan var 11. Han åt en mugg mat på morgonen sedan körde vi hem honom till mamma eftersom vi skulle på lussevakan. Han åt hos dem på kvällen. Vi hämtade honom i lördags kväll och gav honom mat här hemma men han ville inte äta :S Vi lät maten stå framme i hopp om att han skulle äta på kvällen när vi var iväg men när vi kom hem kl 3 var all mat kvar. Och så har de varit sedan dess. Han äter knappt nånting. Igårkväll blev vi riktigt oroliga då han inte druckit på hela dagen och var väldigt slö och deppig så vi körde hem till mamma. Vi tänkte att om han träffade Tova kanske han blev lite gladare och det blev han. Så vi gav honom mat där men han åt inte, istället åt Tova sin andra skål för dagen (hon brukar matvägra i vanliga fall). Men han drack iaf, det är ju alltid nåt. Idag har han också  druckit och ätit två godispinnar. Jag borstade honom idag, tänkte duscha honom imorgonför han börjar lukta lite ;P Hehe... Robert la spaghetti i hans mat men han åt bara spaghettin haha... Vi hoppas på större framsteg imorgon...

Sjuklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0