Hej, jag lever fortfarande! :)

Har varit ganska dött här i bloggen ett tag, men det har ju hänt så mycket heller. Jag har tyvärr inga bilder från julafton eftersom vi bara använda mammas nya systemkamera. Men men...

Vi har köpt en ny möbel, nämligen ett Detolf vitrinskåp från IKEA. Idag monterade vi ihop det och plockade upp vår finservice och alla fina glas sånu har vi diskat allt det och satt in i vitrinskåpet och det andra sideboardet vi köpte för nån veckan sedan.



Vår fina julgran utan glitter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0