Godnatt!

Jag har strykt gardiner i flera timmar känns det som nu, har även dekorerat adventsljusstaken så vi får väl tända första ljuset imorgon.. Nu är jag alldeles för trött så jag ska sova. Imorgon blir det ingen dans för det var sista gången förra veckan :( Aaalldeles för långt juluppehåll tycker jag, ska försöka börja springa lite så man håller igång dendär konditionen till januari...!

Imorgon ska jag förresten på julbord med Academic work, vi ska tura med Tycho Brahe från hbg. och på torsdag ska jag på julfest på Hipp i Malmö med pappas jobb, blir dessutom Ullared efter skolan på onsdag. På fredag ska jag och mamma baka lussekatter, fullspäckad vecka men det är gött! :D

Sussa sött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0