God kväll!

Ännu en dag avklarad... Jag kom hem för lite mer än en timme sedan, jobbade till 19.35 idag. Jag gick lite tidigare eftersom där inte var så mycket att göra. Men imorgon börjar nog folk handla julmat ordentligt! Då jobbar jag 10-20 igen... Är så trött nu och jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva! Vi får väl hoppas på mer intressanta dagar sen :)

Just sitter jag och tittar på filmen Insideman på tv3. Har sett den innan, den är faktiskt bra :)

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0