Tröttis

Jag hade nog behövt en hel sändag till. Är det någon som känner igen sig? Jag är nämligen galet trött och slö idag. Det kändes bokstavligt talat som att all energi bara rann ut ur min kropp i fredags när jag gick ut från tentasalen. Jag vill bara lägga mig i min säng, dra täcket över huvudet och sova i typ ett halvår. Men gud va tråkigt :P Hehe.

Vet inte vad jag ska skriva äns. Vad vill ni veta? :P Jo, just nu är jag sugen på Ben&Jerrys, cookie dough typ. Det hade vatt riktigt gott. Eller bananpaj, det har jag ju i kylen men då väntar jag nog till Robert kommer hem. Han slutar jobba om 10 minuter.

Nu ska jag nog göra något annat!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0