Söndag

God middag :P
Jag har faktiskt varit upp sedan kl 9 idag. Jag lagade mat till Robert så att han skulle kunna ha med sig lunch till jobb, chili con carne blev det. Mums :) Men det ska inte jag äta idag, jag ska åka hem och snylta hos mamma, hon ska göra stek.

Igår var vi på Liseberg, jag, Robert, Emily, Sebastian, Joanna och Lina. Det var myyycket trevligt. Vi åkte en massa karuseller, åt gott och hade allmänt trevligt. Det var skönt att åka iväg och hitta på något sånt nu när jag har haft så mycket att göra inför tentan, Dick är sjuk och allt.
Mamma sa att han är jätteslö och knappt äter, jag är så orolig för honom :( Jag lämnade både honom och Theo hos mamma i förrgår för jag ville ju inte att dom skulle vara ensamma när vi åkte till Liseberg.

Imorgon ska jag upp tidigt igen för jag ska klippa mig kl 10! Och kl 11.35 ska jag till bilprovningen med min lilla vita sen jobbar jag 15-21.15. Fullt upp! Ska nog bara sova på tisdag, fast dom behövde kanske hjälp på jobb då med. Får se hur det blir. Känner att jag behöver vila upp mig lite innan skolan börjar!

Vad ska ni göra idag?

(lägger in bilder sen för Roberts dator vill inte hitta min mobil :S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0