Min älskade säng!

Kom hem för ca en halv timme sedan. Jag jobbade till 21.00 idag, sen mötte pappa upp mig utanför jobb och gav mig skjuts till min bil. Körde hem till honom så gjorde han mat till mig :D Han bjöd på äpplekaka också så nu är jag proppmätt orkar knappt sitta uppe, vill bara lägga amig ner och sova och smälta maten.

Imorgon blir det jobb i Landskrona igen, 13-21. En timme mindre imorgon så jag hoppas att tiden går snabbt.

Jag har börjat längta efter att skolan ska börja nu, tänk egentligen vilken trygghet det är att gå i skolan. Tror det r därför vissa personerväljer att plugga så länge, Man kommer liksom in i det och till sist tar man för givet att  det alltid ska vara så. Det ska bli kul att börja läsa och lära sig nya saker. Jag beställde två böcker igår, det blev ca 740 kr :S Sen har jag dessutom köpt en för 280 kr av en kompis.. Har två böcker till jag behöver men dom lånar jag nog på biblioteket.

Nu ropar sängen på mig. Sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: NIKKI

jo jag tror också det, det är liksom en vana och som du säger en trygghet

2008-08-28 @ 08:45:01
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0