Med andra ord...

Idag har jag varit mycket duktig! Pluggade i ca 6 timmar sen åkte vi till Wall, spelade med andra ord sen såg vi The hills have eyes II. Den filmen var helt sjuk. Usch...

Jag var hungrig så det blev en cheeseburgare på donkan :P Mums.. Ska ställa klockan på 8 imorgon så att jag kommer upp i tid och kan börja plugga, på kvällen åker vi ju till Malmö så då ska jag ju vara så gott som fit for tenta. Har ju torsdagen på mig också men man bör väl vara hyffsat säker på sin sak dagen innan?

Har invigt min nya t-shirt ikväll :) Den är mys!

Nu ska jag borsta tänderna och oppa ner i sängen. Det ska bli såååå skönt.

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: emily

me 2 :) ska bli toppen !

2008-08-20 @ 10:29:43
Postat av: NIKKI

ussh då, ja det brukar bli så, när jag var ute med mexx förut så kom jag halvvägs, de öste ner, sen kändes det som att jag hade ett svart moln ovanför mig bara suck :/ hehe

2008-08-21 @ 12:17:00
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0