Måndag

God morgon!

Nyvecka och nya tag. Denna veckan kommer bli kämpig, vi får hoppas att det är värt det! Ska plugga som en gnu heeeela veckan. På onsdag ska jag fakiskt belöna mig själv lite. Då ska jag, Robert, Natasha (och kanske Jacob?) till Malmö. Där möter vi upp min kära vän Emilia för att sedan gå på Malmö-festivalen! Det är nämligen energy in the park då. Tror nog det är den bästa dagen att gå där.



går pluggade jag till kl 13 ungefär, sen körde jag till hem till Joanna och hämtade Sex and the city-boxen, daaamn, jag vill ha den! Någon månad snart, när jag har pengar över, tänker jag köpa den ^^, Har inte kollat alls mycket på den serien innan men nu älskar jag det! Natasha kom med tåget fem i fyra sen var det raka vägen in till tv, satt väl där till åtta eller nåt. Robert va också med på slutet. Haha, vi försöker dra med killarna när vi ska se filmen ;)


Vad tycker ni om sex and the city? Har ni sett hela serien och filmen?

En annan serie jag är helt gaaalen i är Greys Anatomy, okey Gossip Girl också. Men jag vet inte om jag vill köpa Greys på dvd, snarare Gossip Girl,det är nog en sån serie man kan se många gånger om igen.

Så, vad händer idag då? Jo, jag tänkte ringa och fråga mamma om hon vill följa med mig till banken idag. Ska fixa en sak och vill hamed henne :P Sen är det bara plugg som står på schemat. Läsa, läsa, läsa....

Nu ska jag:
Äta frukost
Gå ut med Theo
Ringa mamma
Plugga ;/


Kommentarer
Postat av: NIKKI

Okeej =) ha en bra dag :)

2008-08-18 @ 09:23:24
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0