Malmö imorgon!

Imorgon ska jag, Joanna och Lina till Malmö för att köpa löshår och ha en allmänt trevlig dag :) Ska bli skönt att komma iväg och hitta på nåt. Ibland känns det bara som om man sitter här hemma och ruttnar. Vi ska åka vid 10 så jag får väl gå o´lägga mig i tid ikväll, blev ju lite sent igår :P Vi åt på Prego i viken igår. Ringde och bokade bord i namnet Persson så kul o se Joanna och Emilys miner när vi kom ^^, Sen blev det en runda till PL13 med Emily men vi va bara där i ca en timme sen körde vi hem. Jag började jobba 8 imorse och det var lagom jobbigt att gå upp och äta frukost. Usch. Jobbade till 17.00 idag, har bara slappat här hemma ikväll. Hade tänkt plugga men jag är för trött, kommer bara slarva då. Så jag skjuter  på det tills på tisdag.

Jag kammade precis en fjärdedel av Theo, han har ju vatt ensam 5 timmar idag så han var kelen så då tänkte jag att det kunde vara en bra idé att hålla på med hans päls. Nu är han vit och fluffig på ena sidan och tovig på andra :P Hihi. Ser lite kul ut.

Det känns så tråkigt att jag inte har några bilder att lägga upp på bloggen men jag får väl ha med mig kameran imorgon och fota lite :D

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0