Lyckad dag

Igår var jag i Malmö med Lina och Joanna. Vi skulle dit för att kolla på löshår till Lina men vi hittade inte vad vi ville ha så vi gav oss ut i Malmö för att försöka hitta nån annan butik, men mindre framgångsrikt resultat. Ist blev det en runda på stan. Min absoluta favoritaffär var nog Miss Juniversum, dom hade superroliga saker där :P Sedan blev det även en runda inom Landskrona, Lina skulle handla bakgrejer hos Dragana :P Jag köpte en jättesöt tekanna som kommer passa perfekt i vert kök (den är svart och vit).  På vägen hem bestämde vi att vi skulle gå på bio på kvällen, det blev Mamma Mia! Den var hur bra som helst! Hur kan man inte älska Abba? Och handlingen var ju också jättebra.♥♥♥♥♥ till den!

Vi hade dock inte tur med vädret igår, tog jättelång tid att köra till Malmö eftersom det regnade så mycket att man knappt kunde se vägen, när vi kom hem blev det ännu värre, vi fick strömavbrott! Så det va ju egentligen tur att man inte skulle sitta hemma i mörkret då :P När vi körde hem från bio fick vi köra inom Åstorp eftersom det hade vatt nån olycka på 21:an så dom hade spärrat av vägen mellan åstorpsavfarterna. Vi tog det jätteförsiktig och väntade där hemma tills Robert kom hem så vi körde hem Joanna och Lina med den stora bilen ist.

Idag är min "sista lediga dag" innan jag börjar jobba igen hehe. Ska jobba 3 dagar denna veckan sen är det råplugg som gäller fram till tentan den 22 augusti.

Uppdaterar inlägget med lite bilder senare idag, vill inte väcka Robert genom att börja rota efter kamerasladd o sånt nu. Han ligger fortfarande och sussar sött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0