Hmm

Har ätit och vilat lite nu, ska snart fortsätta plugga. Maten blev inte jättegod tyckte jag, kommer slänga resterna.......... Illa.. Men nu vet jag det iaf :D

Imorgon jobbar ajg 15-21.15, seegt :P Behöver plugga med ju. Mamma och Bosse kommer hem imorgon så jag ska dit efter jobb och lämna Theo, han ska va till onsdag eftersom både jag och Robert har jobbiga tider då, jag jobbar 12-21.15 och han jobbar 13-22. Såå länge låter jag inte honom vara ensam, mår dåligt av att lämna honom ensam under dom tiderna jag jobbar imorgon. Aja, han ligger och sover o nu har han ju sällskap av kisen också. Jag länktar tills vi flyttar till större lägenhet, då kanske vi köper en kisekatt till Theo ;) Får se. Men det är bra att ha två djur tycker jag, även om de är av olika ras har de sällskap av varandra. Theo har legat hos Dick hela dagen idag, dom är så söta ihop :)

Kommentarer
Postat av: frida

okej, näe.. då har man inte så mycket till val, trist :/



visst är hon, hon är så go också! :)

2008-08-10 @ 19:49:59
URL: http://fanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0