Hem ljuva hem

Kom hem från jobb för två timmar sedan. Är helt slut i huvudet. :P Imorse var det riktigt lugnt men det var väl lugnet föra stormen för sen kom allt folk.. Jag är iaf glad att jag bara jobba 6 timmar. Imorgon är de jobb 9-15 igen. Har bokat upp mig på fyra pass nästa vecka, två av dem är 9 timmarspass....... Hehe lite dumt av mig men hallå, jag behöver pengarna sen :S

Nu sitter jag och kolar på satc, ska snart plugga lite också men måste för vila lite mer.

Vad hittar ni på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0