Hej hopp!

Hoppas att alla har det bra idag! Jag har bara jobbat idag, kom hem för lite mer än en timme sedan, lagade mat o så sen gick jag en runda med Theo, sk snart göra lunchlådor sen ska jag P L U G G A!! Emilia ska ringa mig ikväll för hon har hittat saker till min tenta :D Hon är så snäller :D

Idag hände det lite saker på jobb, det kunde ju hänt iofs hänt en timme tidigare men men.... Vi hörde att larmet gick på familia men det hände inget hos oss så allt flöt på sen sa en kund till mig"Va e de som händer där ute?". Alltså det va fullt med folk utanför ingången (jag satt med ryggen emot så jag hade inte sett) och där va en massa människor med gula västar, då kom meddelandet "Brand har utlösts, utrymm lokalerna.." Så det var bara till och få ut kunderna. Klockan var då 15.00 och jag hade precisdragit för bandet och släckt vid min kassa, hade en kund som betalade och en kvar jag skulle ta hand om. Sen stod vi väl där ute i 15 minuter typ innan vi fick gå in igen. Som tur va kom min kund tillbaka så man slapp ställa tillbaka alla hennes varor. Jag kom ut fårn jobb lite efter halv 4, kände mig jättestressad och skakig då men nu har jag lugnat ner mig, nästa för mycket.. Börjar känna mig trött nu...

Ska sätta igång och plugga alldeles strax, vad ska ni hitta på idag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0