God natt

Nu har mamma precis kört hem. Hon har varit här hela kvällen. Först lagade vi mat, pastasallad med tonfisk. Sen putsade vi vårt köksfönster. Det tog himla lång tid för man var tvungen att dela på det, skruva, skruva, skruva sen ska man ju putsa alla tre rutorna på varje sida. Vi har dessutom ett smalt vädringsfönster så det var samma procedur där. Men det blev jättefint så nu skiner köksfönstret! Satte upp nya gardiner och som mamma köpt till oss. De är vita med nåt rött blommönster på!

Som belöning efter att vi varit så duktiga åt vi lite Vienetta och sen kollade på vi på en prinsessas dagbokpå tv3. Men nu har mamma och hundarna åkt h em och Robert har kommit hem från jobb :) Tyvärr så måste jag sova nu, är så himla trött ikväll igen. Imorgon ska jag försöka komma upp vid 8, börjar jobba 12 och slutar 21.00. Jag ska jobba i Landskrona så jag tänkte köra hemifrån vid halv elva så jag hinner inom pappa en stund innan jobb. Sover nog över hos pappa imorgon eller på torsdag har inte bestämt mig riktigt än. Börjar ju 13 på torsdag och fredag så då har jag lite längre tid på mig :P Jobbar till stängning alla dagar ;/

Nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: NIKKI

ahha okeej :) ha en bra dag gumman

2008-08-27 @ 08:46:20
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0