God morgon

Godmorgon!
Hoppas ni har sovit gott, det har jag, efter att jag väl hade somnat igår. Har jättesvårt för att somna de sista kvällarna innan en tenta. Uuusch som jag tjatar om den tentan, ni måste tycka att jag är hemskt tråkig?! Men det är verligen det ända jag tänker på just nu. Jag kan inte äns tänka på att vi ska till Liseberg på lördag. Vi är typ två fulla bilar som drar uppp till götet på lördag morgon, det ska bli hemskt kul men jag måste tänka på tentan...  Sen ska jag även jobba på fredag, 15-21.15, någon hade blivit sjuk så där hade blivit lediga pass hela veckan men jag kan ju inte innan fredag. Jag behöver ju pengarna! Nu fattas bara 7500 för att jag ska klara mig mycket bra utan studielån.

Innan imorse när jag var ute och gick med hunden började jag tänka på rutiner. Jag har aldrig haft så mycket rutiner tror jag, mer än att den och den tiden har jag träning. Hehe, träningen styr mitt liv! Men förra året hände något, jag blev skitdålig på sånt (Robeerts felsäger vi) men nu har jag verkligen skärpt mig. Jag har börjat gå upp i tid på morgnarna. Först går jag en runda med Theo på ca 15-20 minuter. När jag kommer hem duschar jag och väljer kläder o så, sen äter jag frukost i lugn och ro. Jag kan verkligen inte äta frukost om jag är stressad. Mår så illa på morgonen om jag stressar, så har det varit större delen av mitt liv. Innan slängde jag i mig en liten tallrik med fil eller yoghurt sen var jag klar men det höll inte i sig så länge. Sockerbomb - man blir pigg snabbt och dubbelt så trött ännu fortare. Någon mer som känner igen sig? Så, en lugn frukost är nog det viktigaste för mig just nu. Har ni några speciella morgonritualer?



Vad händer idag då?
Själv ska jag plugga. Så nu drar jag :P

Kommentarer
Postat av: NIKKI

Okeej men då kommer den säkert idag :) postade den på OK i fredags så :) hehe :D tack gumman

2008-08-19 @ 10:43:25
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0