Fredag kväll

Jag har jobbat tre kvällar i rad denna veckan och idag var sista dagen, skönt!

Imorgon kommer Natasha hit, sen ska vi ju till pappa på kvällen som sagt, fondue *mums*

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om ikväll ;/ Är helt slut! Det var iaf bra på jobb idag, kul, hade massa kunder jag kände, bl. a pappa. Haha, fick höra att jag är jättelik min pappa. Kan väl diskuteras, pappa tyckte synd om mig när han hörde det!

Nä, nu ska jag dricka upp min cola, borsta tänderna och S O V A! Natasha kommer elva imorgon så jag måste gå upp tidigt!

Puss & Godnatt!




Kommentarer
Postat av: emily weber

ja de kan jag göra :) tackar ! allt bra annars ?

2008-08-30 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0